Вступ
Ісламська Умма в минулому сторіччі пережила два вкрай серйозних потрясіння.
Вступ
Ісламська Умма в минулому сторіччі пережила два вкрай серйозних потрясіння.
Серед мусульман ходить наступна приказка: «Учорашні муджахіди стали сьогоднішніми підрядчиками».
Всевишній сказав:
يَا أيُّهَا النَّبِيُّ حَسْبُكَ اللَّهُ وَمَنِ اتَّبَعَكَ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ
«О, Пророк! Тобі і твоїм віруючим послідовникам досить Аллаха» (8:64).
Османська Держава вступила в період застою, починаючи з XVII сторіччя, а в XVIII сторіччі регресувала порівняно з Заходом в області військового озброєння, наукових і технічних досягнень.
Відсутність Ісламської держави широко відкриває двері перед поширенням порочності і усіма видами засуджуваного.
Хоча мислителі і дослідники і розглядають питання акиди та її відгалужень, тому що вона охоплює усі проблеми чоловіка, проте вони не усвідомили необхідність ув’язати акиду з повсякденними кризами чоловіка.
Життя Умми повне великих позицій, перед якими історія преклоняється з пошаною і повагою. Позиція Пророка ﷺ представляє собою кращий приклад для подражання. Його стійкість перед ватажками Мекки і непохитність в істині звелись до найвеличнішої позиції.
Слово «єдність» так часто повторюють багато людей, що воно стало актуальним для усіх ісламських рухів. В чому і де ця ісламська єдність необхідна, а де вона повернеться безсиллям і розчаруванням?