Статті

Газета «Аль-Кудс» видала статтю під заголовком «Відокремлення релігії від політики. Для чого?» де висвітлений ряд ідей про державу в Ісламі з точки зору секуляристів, яке показано як «світське» та «демократичне».

Комітет по фатвам Німеччини при Союзі мусульман Європи проголосив 5 червня 2016 р., що відповідає 30 дню місяця Рамадан, святковим днем Ід аль-Фітр (Ураза-байрам).

<Сказав Аллах Всемогутній у сурі «Аль-Бакара»:

وَلَنْ تَرْضَى عَنْكَ الْيَهُودُ وَلَا النَّصَارَى حَتَّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الْهُدَى وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُمْ بَعْدَ الَّذِي جَاءَكَ مِنَ الْعِلْمِ مَا لَكَ مِنَ اللَّهِ مِنْ وَلِيٍّ وَلَا نَصِيرٍ * الَّذِينَ آَتَيْنَاهُمُ الْكِتَابَ يَتْلُونَهُ حَقَّ تِلَاوَتِهِ أُولَئِكَ يُؤْمِنُونَ بِهِ وَمَنْ يَكْفُرْ بِهِ فَأُولَئِكَ هُمُ الْخَاسِرُونَ

Ісламський Шаріат визначив для моралі високий статус, пов’язав її з поняттями «халял» та «харам» і зробив її складником ісламської особистості.

Молодь становить інтерес для держав, організацій та гуманітарних суспільств з давнини і по сьогодні з тієї причини, що супроводжує період молодості, що пов’язано з фізичними та розумовими здібностями молоді. Ці здібності дають молоді вести максимальну діяльність, надають їй життєвої енергії, творчості, майстерності, ентузіазму, бажання щось давати, жертвувати та інші чудові якості.

Сестри, якщо б я вам повідомила про те, що чотирирічну дитину, яка намалювала огірок та неправильно промовила його назву, почали вважати таким, що потребує проходження програми по дерадикалізації, ви б могли в іншому світі, на жаль, назвати мене божевільною . Але ми живемо у 2016 році у Британії, і у справжній момент ця дитина при таких обставинах насправді викликала побоювання у деяких осіб достатні для того, щоб вжити такий курс дій; ласкаво просимо, стратегія британського уряду «Запобігання»!

Культура будь-якого народу є основою його існування та виживання. На її основі будується цивілізація цього народу, визначаються мети, задачі та відмінний спосіб життя. На її основі розплавляються індивіди у єдиному тиглі, відрізняючись тим самим від інших народів. Шляхом же збереження культури у народі є навчання (освіта), яка працює над формуванням розумів та схильностей та вкладає в них цінності, ідеї та принципи, які і складають людську особистість у майбутньому. Оскільки зв’язок між домінуванням та навчанням (освітою) на Заході є основоположним, тому що він – Захід – працював над своїм домінуванням в ісламських країнах і над їх підкоренням собі за допомогою секуляризації освіти та віддалення мусульман від Ісламу, щоб не допустити появи ісламських особистостей, які взяли б на себе турботу про справи Умми та її доленосних питаннях. Захід поставив акцент на зміненні навчальної програми згідно до його світогляду та світськими тенденціями.