Газета «Аль-Кудс» видала статтю під заголовком «Відокремлення релігії від політики. Для чого?» де висвітлений ряд ідей про державу в Ісламі з точки зору секуляристів, яке показано як «світське» та «демократичне».
Статті
Статті
Комітет по фатвам та Союз мусульман Європи вносять розкол серед мусульман у святковий день
Комітет по фатвам Німеччини при Союзі мусульман Європи проголосив 5 червня 2016 р., що відповідає 30 дню місяця Рамадан, святковим днем Ід аль-Фітр (Ураза-байрам).
Демагогія в політиці Америки та у її ідеї
<Сказав Аллах Всемогутній у сурі «Аль-Бакара»:
Важливість упорядкування поведінки за допомогою високорозвиненої ідеї
Ісламський Шаріат визначив для моралі високий статус, пов’язав її з поняттями «халял» та «харам» і зробив її складником ісламської особистості.
Рішення кризи ідентичності серед мусульманської молоді
П’ята доповідь на конференції «Мусульманська молодь – піонери істинного розвитку».
Третій виступ на конференції «Ісламська молодь – піонери істинного розвитку». Нові можливості для молоді
Молодь становить інтерес для держав, організацій та гуманітарних суспільств з давнини і по сьогодні з тієї причини, що супроводжує період молодості, що пов’язано з фізичними та розумовими здібностями молоді. Ці здібності дають молоді вести максимальну діяльність, надають їй життєвої енергії, творчості, майстерності, ентузіазму, бажання щось давати, жертвувати та інші чудові якості.
«Запобігання» – стратегія британського уряду по деісламізації мусульманських дітей
Сестри, якщо б я вам повідомила про те, що чотирирічну дитину, яка намалювала огірок та неправильно промовила його назву, почали вважати таким, що потребує проходження програми по дерадикалізації, ви б могли в іншому світі, на жаль, назвати мене божевільною . Але ми живемо у 2016 році у Британії, і у справжній момент ця дитина при таких обставинах насправді викликала побоювання у деяких осіб достатні для того, щоб вжити такий курс дій; ласкаво просимо, стратегія британського уряду «Запобігання»!
Секуляризація мусульманської молоді зв допомогою навчальної програми
Культура будь-якого народу є основою його існування та виживання. На її основі будується цивілізація цього народу, визначаються мети, задачі та відмінний спосіб життя. На її основі розплавляються індивіди у єдиному тиглі, відрізняючись тим самим від інших народів. Шляхом же збереження культури у народі є навчання (освіта), яка працює над формуванням розумів та схильностей та вкладає в них цінності, ідеї та принципи, які і складають людську особистість у майбутньому. Оскільки зв’язок між домінуванням та навчанням (освітою) на Заході є основоположним, тому що він – Захід – працював над своїм домінуванням в ісламських країнах і над їх підкоренням собі за допомогою секуляризації освіти та віддалення мусульман від Ісламу, щоб не допустити появи ісламських особистостей, які взяли б на себе турботу про справи Умми та її доленосних питаннях. Захід поставив акцент на зміненні навчальної програми згідно до його світогляду та світськими тенденціями.