Після того як Іслам прийшов до Єгипту, він не бачив іншої освіти, окрім освіти, що ґрунтується на ісламській акиді.
Статті
Статті
Лідери Умми
Від Абу Хурайри (р.а.) передається, що Посланець Аллаха ﷺ сказав: «У переддень Часу буде кілька років обману, коли правдивого звинувачуватимуть у брехні і віритимуть брехуну.
Погляд Ісламу на змішення статей (іхтілят)
Один з єгипетських професорів виступив із лекцією, і, розглянувши змішення (зібрання) хлопців та дівчат в університеті, висловив своє схвалення цього змішення і зайняв позицію захисту подібних зборів.
Значення слів: «Ля іляха ілляЛлах»
Якщо уважно поглянути на положення Ісламської Умми, то можна помітити її серйозне відхилення від правильного ісламського образу життя.
Належність до мусульманського суспільства
Хвала Аллаху, мир і благословення Посланцю Аллаха, його родині, сподвижникам та послідовникам.
Секуляризм та Іслам: схожі або відмінні?
Поняття «секуляризм» можна висловити одним визначенням: відокремлення релігії від життя. Це означає, що, згідно з секуляризмом, акида релігії, небесне послання і те, що за цим слідує, - послухання Аллаху і слідування релігії, - а також обмеження рамками Шаріату – усе це не носить обов’язкового характеру, окрім як в житті особистості, тобто в її відносинах з Господом, і тільки. Що ж стосується загальносвітових процесів в житті людей, то їх слід вирішувати на суто матеріальних основах, згідно з бажаннями людей, їх думками та інтересами без усілякого зв’язку з релігією.
«Священнослужителі»
З того моменту, як відбувся захід Ісламської держави у початку минулого сторіччя, мусульмани опинилися приниженими та стали вести жалюгідне існування. Це положення іще більше поглибили поняття та терміни, що не мають жодної основи в Ісламі, які впровадитися та розповсюдилися в усіх куточках ісламських земель так, що Умма змирилася з цими поняттями і продовжує сприймати та застосовувати їх цілком спокійно. І це відбувається при тому, що дані поняття цілком чужі нашій релігії, а мусульманин зобов’язаний бути уважним до кожного свого слова, пильним та проникливим, оскільки за кожне слово він буде запитаний.
Неприпустимо звинувачувати у невір’ї (такфір) жодного з мусульман
Відповідь на питання, адресована вченому Абдулькадіму Заллюму
Неприпустимо звинувачувати у невір’ї (такфір) жодного з мусульман, поки той свідчить, що немає іншого божества, окрім Аллаха і Мухаммад ﷺ – Його посланець; поки він переконаний і вірить в це; поки він не заперечує загальновідомі в релігії речі або закон, походження якого категоричне. Передає Муслім від Усмана ібн Аффана, що Пророк Аллаха ﷺ сказав: