Питання: Існує низка достовірних хадісі, які згадують про долаючу групу, у чому полягає їх зміст? Чи можна ці хадіси застосувати до вчених науки усуль аль-фікх чи до вчених науки про хадіси? Іноді ми чуємо, як деякі групи називають себе «долаючою групою», як нам уяснити для себе цей момент? Нехай благословить Вас Аллах!
Відповіді на питання
Відповіді на питання
Різниця між мадудом (товар, який продається поштучно), маузуном (товар, який вимірюється вагою) і макілем (товар, який вимірюється сосудами, кипами, метрами, ліктями і т.д.)
Питання: Допоможіть, будь-ласка, побачити різницю між мадудом, маузуном і макілем у Шаріаті, якими є стандарти в усього цього?
Висунення умов при виборі халіфа
Питання: Чи дозволено висувати умови при обранні халіфа? Якщо ні, то як нам зрозуміти те, що відбулось під час обрання Усмана ібн Аффана халіфом?
Електромагнітні хвилі
Дії електромагнітних хвиль в атмосфері схожі на дії кораблів у морі. Таким чином, космос, моря та їм подібне з причини своєї природи не можуть бути у приватних руках, бо усе це є громадською власністю для усіх громадян.
Чи є протиріччя між двома текстами книги «Система правління в Ісламі»?
Відповідь: Текст, який Ви згадали із книги «Держапарати Халіфату», також є у книзі «Система правління в Ісламі». Даний текст роз’яснює закон Шаріату відносно встановлення Халіфату в одній із країн.
Батько чоловіка (свекор) — немусульманин
Питання: Одна мусульманка замужем за мусульманином, батько якого — невіруючий. Звідси виникають два питання: чи вважається свекор для неї махрамом? Чи допустимо їй показувати перед ним те, що вона може показувати перед свекром-мусульманином?
Бути курайшитом — чи обов’язкова умова для халіфа?
Питання: у книзі «Ісламська особистість», 2 том, та у книзі «Система правління в Ісламі», у главі «Умови халіфа», пишеться, що халіф не повинен бути із числа курайшитів, бо це — бажана умова. Проте у деяких книгах по фікху я читав, що дана умова обов’язкова під час присяги при обранні халіфа (байатінікад).
Питання про Аравійський півострів
Що стосується Вашого питання про Аравійський півострів, про те, що з християн Наджрану стягувалась джізья (подушний податок), і про те, що євреям було дозволено залишитись у Хайбарі в обмін на виплату половини врожаю, коли мова іде про заборону присутності на півострові двох релігій, — на це ми відповімо наступним чином: