Дар уль-Іслям і Дар уль-куфр — шаріатські постанови та стійкі політичні концепції
Газета «Ар-Рая»
Газета «Ар-Рая»
В рамках конституції держави Халіфат. Стаття 25 і 28
Халіфат — це договір по обопільній згоді і вибору
В цьому договорі немає місця тиску або примушенню
Америку захлеснула інфляція, погрожуючи їй стагнацією
Нові дані, опубліковані офіційними і неофіційними організаціями в Америці, показують неодноразове підвищення відсоткових ставок усього лише за один місяць, а також ріст цін на товари і послуги в усіх сферах життя і таку інфляцію, якої в країні не було на протязі сорока років. Усе це є передвісниками великої катастрофи, яка насувається на капіталістичний Захід на чолі з Америкою.
Розпуста — невід’ємна частина демократії
Американське посольство в Хартумі підняло прапор ЛГБТ-спільноти поруч з державним прапором Сполучених Штатів.
Саміт в Тегерані відповідає американським інтересам
В Тегерані пройшов саміт між президентами Росії, Ірану і Туреччини одразу по завершенню саміту в Джидді.
Хізб ут-Тахрір / Великобританія. Щорічна конференція, присвячена Халіфату, «Від Індії до аль-Кудса»
Хізб ут-Тахрір в двох містах Великобританії організував щорічну конференцію про Халіфат під назвою «Від Індії до аль-Кудса». Конференції відбулись 16 липня в Лондоні і 17 липня — в Бірмінгемі, де були зачеплені наступні теми:
В межах конституції держави Халіфат. Стаття 22
Система правління ґрунтується на чотирьох принципах
Відокремлення релігії від життя і наслідки цього для мусульман
Питання відокремлення релігії від життя виникло у той час, коли гніт представників Церкви поширився в Європі. Необхідно було покласти край цій несправедливості, і тоді вчені і мислителі повстали проти церковної системи. Згідно західним джерелам, конфлікт між двома групами призвів до мільйонів жертв. Цей конфлікт закінчився компромісом, який полягав в тому, щоб виключити релігійну владу із життя суспільства. На основі цього компромісу вони прийняли ідею відокремлення релігії від життя, що людина сама встановлює для свого життя закони і систему. З тих пір релігійні закони не здійснювали істотного впливу на громадське життя і державу.