Відповіді Аміра

Питання:

Від брата Абдуннасіра Хаміда Абу Ахмада:

Ассаляму алейкум ва рахматуллахі ва баракятуху. Хай береже Вас Аллах і хай надасть Вам допомогу у справі Ісламу. У мене наступне питання: чи можуть певні засоби слідувати фікрату у відповідності з поділом ідеології на фікрат і тарікат?

Питання:

Шановний, питання стосується Ваших слів «Хіба немає серед вас праведного чоловіка, який покінчить з рувайбідат (сучасні правителі-агенти у мусульманських країнах), відновить сиру ансарів і допоможе нам у встановленні правління Ісламу – Халіфату за методом пророкування…»? Я хочу вказати Вам на хадіс Пророка ﷺ:

Питання:

Любий шейху, ассаляму алейкум ва рахматуллахі ва баракятуху!

Раніше я читав Вашу відповідь з приводу одягання штанів жінкою перед родичами, що подібне недопустиме, але, на жаль, я не знайшов у відповіді доказів. У відповіді було вказано на те, що ця дія відноситься до табаруджу. Ми ж знаємо, що табаруджем називається усе те, що привертає увагу. У свою чергу, погляд відносно того, привертає увагу одяг жінки або ні, відрізняється серед людей у силу відмінностей середовища мешкання. Штані, як мені відомо, у нашому особистому житті, де будуються взаємовідносини між чоловіками та жінками в колі родичів, не є об’єктом, який привертає увагу, тому що усі в своїх оселях в особистому житті одягаються у довгий верх і штані. Це не привертає уваги тому, що всі одягаються таким чином, адже суспільство, у якому ми живемо, виступає в ролі оцінювача погляду на вбрання – можна його віднести до табаруджу або ні, іншими словами – привертає воно увагу або ні. Прошу більш докладного роз’яснення…

Питання:

Хай будуть з Вами мир і милість Аллаха, великий вчений Ата Абу ар-Рашта.

У мене до Вас питання з книги «Партійне згуртування». У книзі приводиться слово «щирість» і говориться: «Навіть якщо він не хоче бути щирим, то стає не здатним на це». Що це означає? Також я прошу пояснити сенс понять «логіка відчуттів» і «розумове відчуття».

Питання:

Мир Вам, шейху! Нехай Аллах зміцнить Вами Іслам і нехай Він зміцнить Вас Ісламом! Я прошу Аллаха, щоб ті, хто буде Вам присягати на вірність справі по встановленню Халіфату за методом пророкування, були власниками великих можливостей… У мене питання до Вас, яке стосується теми позик у зарубіжних держав, про яку говориться у книзі «Майно в державі Халіфат». У книзі говориться, що не дозволено Шаріатом, щоб позика була пов’язана з лихварством, а якщо вона не пов’язана з лихварством, то позика дозволена при деяких умовах… Питання: «Коли позики дійсні, і якими є умови, без відповідності яким ці позики недійсні? При взятті позики чи є різниця між країною, з якою є домовленість, і країною, з якою ведеться війна?». Хай Аллах проявить про Вас турботу, і нехай у цьому буде благо для Ісламу і мусульман у цьому світі і в наступному. Мир Вам, милість Аллаха і Його благословення. Питання від користувача Ахмада Саада.

بسم الله الرحمن الرحيم

Питання:

Бісміллях, ассаляму алейкум ва рахматуллахі ва баракятуху!

У книзі «Ісламська особистість» у другій частині на стор. 33 (рос. переклад – 34) у сьомому пункті мова йде про здатність людини нести тягар Халіфату, що виступає умовою зайняття ним цієї посади. Потім тема продовжується до наступного речення: «Також для укладення Халіфату немає умови, щоб халіф був хороброю або мудрою людиною в управлінні народом і його інтересами». Звідси виникає питання: хіба дані якості неможна віднести до здатності? Питання від Ntham Rd.

Питання:

З ім’ям Аллаха, ассаляму алейкум ва рахматуллахі ва баракятуху! У книзі «Політична концепція» у темі «Мотиви міждержавної боротьби» на стор. 54 (стор. 24 у рос. перекладі) у першому абзаці говориться: «Із самого світанку історії людства і до кінця життя на землі міждержавна боротьба може виникати виключно за наступними двома мотивами: 1) Любов до панування і слави, 2) Гонитва за матеріальними вигодами».

З іменем Аллаха Милостивого Милосердного!

Питання:

Мир вам! У книзі з усуль фікху приводиться наступне: «Не говориться, що Аллах зобов’язав дитину та божевільного виплачувати закят, витрачати майно, видавати гарантії, оскільки це робить мукалляф, адже йому даються в обов’язок деякі закони. Так не говориться, адже ці обов’язки не відносяться до дитини та божевільного, а обов’язок цього розповсюджується на їх майно і розпорядження їм… Цей закон ґрунтується на тому, що перо підняте до того часу «поки не подорослішає», «поки не прийде в себе», а це має на увазі те, що даний закон має іллят (мотивацію) і вона пов’язана з малолітством і втратою розуму, що ніяк не входить у саме майно і розпорядження ним». Питання: «Що мається на увазі під словами, що майно таких людей і розпорядження ним є предметом обов’язків?». Питання від Хамзи Шихада.