Уряд Саудівської Аравії і ваххабізм
При згадувані фрази «Саудівська Аравія» на думку одразу ж спадає ваххабізм. Ваххабізм, не сильно поширений в сучасній ісламській географії, є одним із ісламських мазхабів, хоча ми і не згодні з його поглядами.
Уряд Саудівської Аравії і ваххабізм
При згадувані фрази «Саудівська Аравія» на думку одразу ж спадає ваххабізм. Ваххабізм, не сильно поширений в сучасній ісламській географії, є одним із ісламських мазхабів, хоча ми і не згодні з його поглядами.
Іслам вирішив проблеми людини, будь вона дорослою чи в дитячому віці, чоловіком чи жінкою. Іслам містить шаріатські рішення, пов’язані з дітьми і турботою про них від народження до зрілості. Ці рішення наділяють дітей деякими правами перед своїми батьками, і батьки повинні дотримуватись їх в процесі виховання.
Масові народні революції, які почались в Тунісі навколо події, пов’язаної з подорожуючим торговцем Мухаммадом Буазізі, з метою повернути узурповану владу Ісламській Уммі, незабаром поширились і на Єгипет.
В світовій історії немає подібної держави, яка, незважаючи на те, що була «переможною», виявилась повержена ворогами і розбита за столом переговорів. Ми маємо на увазі Лозаннський договір, підписаний 24 липня 1923 року, про який, швидше за усе, вам усім відомо.
Ми знаходимось у місяці Мухаррам 1439 року по хіджрі. Місяць Мухаррам повинен був стати місяцем, в якому люди наближаються до Аллаху, збільшують число поклонінь, уникають харамів і запобігають утисканням.
Протягом декількох місяців громадська думка Туреччини було зайнята президентськими і парламентськими виборами. Цей процес був розтягнутий на багато років, створюючи очікування того, чи буде прийнято рішення про довгострокові вибори.
В результаті подій, які глибоко вразили суспільство, природно, виникають ідейні течії і згуртування. Адже інстинкт виживання примушує людей захищати і підтримувати суспільство, в якому вони живуть. Загроза виживання породжує і мобілізує ідеї.
З середини минулого сторіччя мусульманські суспільства почали усвідомлювати, що Іслам — це всеохоплюючий і всеосяжний політичний порядок, який регулює економічні, соціальні, політичні та інші відносини.